Thursday, 10 July 2014

სსსმ მოსწავლესთან მუშაობა

ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
მოსწავლის ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა

ზოგადი ინფორმაცია
მოსწავლე
მარიამ ზაქარიაძე
სკოლა
124-ე საჯარო სკოლა
კლასი
IX
დაბადების თარიღი
14.071997
ასაკი
15
მშობელი/მეურვე
სუსანა თამანიანი
მისამართი
მოსკოვის. გამზ. ქინძმარაულის მე-2 შეს. კორპ. 5ა ბ.7
ტელეფონი
270 45 10; 595 92 30 19
პირადი ნომერი
01027071495
დამატებითი ინფორმაცია
ოჯახი ცხოვრობს ქირით, ხშირად უწევთ გადაადგილება და ბავშვი იცვლის სკოლას.


გრძელვადიანი მიზანი/ები:
ქართული  - შეუძლია ტექსტის პერიფრაზირება, მოკლე შინაარსის გადმოცემა, აყალიბებს საკუთარ თვალსაზრისს, მოკლე შინაარსის დაწერა, კითხვებზე პასუხის გაცემა, ლექსიკონზე მუშაობა.


                           მოკლევადიანი მიზანი
                  თარიღი
1
შეუძლია ტექსტის მოყოლა კითხვების მეშვეობით, მასწავლებლის დახმარებით, მცირე პაუზებით, მწერალთა ბიოგრაფიების შესწავლა, პერსონაჟების შედარება.
01/11/12-25/12/12
2
შეუძლია ტექსტის ირგვლივ საუბარი, რამდენიმე აბზაცის პერიფრაზირება, კითხვებზე პასუხის გაცემა, ილუსტრაციაზე დაკვირვება.
20/01/13-30/03/13
3
შეუძლია ტექსტზე საკუთარი აზრის გამოთქმა და შინაარსის გადმოცემა. ისწავლოს 2-3 სტროფი ზეპირად, შეუძლია ამოიცნოს ტექსტში მეტყველების ნაწილები, ხმამაღლა უკითხავს ნაწერს თანაკლასელს.
01/04/13-15/06/13



მიზნის შესაბამისი აქტივობები
მასალა
სად სრულდება აქტივობა (კლასი, რესურს ოთახი)
მასალის მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი (მშობელი, პედაგოგი, სკოლის ფსიქოლოგი და სხვა)
აქტივობის განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
1
მოსწავლეს მომზადებული მოაქვს სახლიდან ტექსტი და მასწავლებელი უსვამს კითხვებს, აძლევს რამდენიმე მონაკვეთს გადასაწერად, აძლევს შეცდომით დაწერილ სიტყვებს გასასწორებლად.
წიგნი
კლასი
პედაგოგი/ფსიქოლოგი
მასწავლებელი/ფსიქოლოგი
2
წინასწარ გამზადებულ კითხვებს აძლევს მასწავლებელი მოსწავლეს და იგი სცემს პასუხს წერილობით.
რვეული, კალამი
სახლი
მასწავლებელი/მშობელი
მასწავლებელი/ფსიქოლოგი
3
აძლევს დავალებას, წაიკითხოს ჟურნალიდან ან გაზეთიდან მასალა და მოკლედ გადმოსცეს
ჟურნალი/გაზეთი
სახლი
მშობელი
მშობელი
4
მასწავლებელი ეკითხება, თუ რა გადაცემას უყურა ტელევიზორში და დააფიქსიროს საკუთარი მოსაზრება
სატელევიზიო გადაცემები
სახლი
მშობელი/ფსიქოლოგი
მშობელი/ფსიქოლოგი

სსსმ ბავშვებთან მუშაობის სფეროში მასწავლებელს განსაკუთრებული როლი ეკისრება. ამ კუთხით მუშაობა მასწავლებლისგან მოითხოვს:

  • მოსწავლის საგანმანათლებლო საჭიროებების სათანადოდ შეფასების უნარს;
  • უნარს, რომ მოსწავლის განსაკუთრებული და განსხვავებული საგანმანათლებლო საჭიროებები ყოველთვის გაითვალისწინოს და დააკმაყოფილოს.
  • უნარს, რომ მოსწავლეს მისი შეზღუდული შესაძლებლობების მიუხედავად საგანმანათლებლო შედეგის, მაღალი აკადემიური მოსწრებისა თუ სხვა კონკრეტული წარმატების მოლოდინი შეუქმნას.
  • უნარს, რომ იზრუნოს მოსწავლის ყოველდღიურ აკადემიურ წინსვლაზე.
  • შეძლოს სსსმ მოსწავლეების მიმართ საზოგადოების დამოკიდებულების შეცვლა.

No comments:

Post a Comment