ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
მოსწავლის ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
ზოგადი ინფორმაცია
მოსწავლე
|
მარიამ ზაქარიაძე
|
სკოლა
|
124-ე საჯარო სკოლა
|
კლასი
|
IXა
|
დაბადების
თარიღი
|
14.071997
|
ასაკი
|
15
|
მშობელი/მეურვე
|
სუსანა თამანიანი
|
მისამართი
|
მოსკოვის. გამზ. ქინძმარაულის მე-2 შეს. კორპ. 5ა
ბ.7
|
ტელეფონი
|
270 45 10; 595 92 30 19
|
პირადი
ნომერი
|
01027071495
|
დამატებითი
ინფორმაცია
|
ოჯახი ცხოვრობს ქირით, ხშირად უწევთ გადაადგილება
და ბავშვი იცვლის სკოლას.
|
გრძელვადიანი მიზანი/ები:
ქართული
- შეუძლია ტექსტის პერიფრაზირება, მოკლე შინაარსის გადმოცემა, აყალიბებს საკუთარ
თვალსაზრისს, მოკლე შინაარსის დაწერა, კითხვებზე პასუხის გაცემა, ლექსიკონზე მუშაობა.
|
მოკლევადიანი მიზანი
|
თარიღი
|
|
1
|
შეუძლია ტექსტის მოყოლა კითხვების მეშვეობით, მასწავლებლის
დახმარებით, მცირე პაუზებით, მწერალთა ბიოგრაფიების შესწავლა, პერსონაჟების შედარება.
|
01/11/12-25/12/12
|
2
|
შეუძლია ტექსტის ირგვლივ საუბარი, რამდენიმე აბზაცის
პერიფრაზირება, კითხვებზე პასუხის გაცემა, ილუსტრაციაზე დაკვირვება.
|
20/01/13-30/03/13
|
3
|
შეუძლია ტექსტზე საკუთარი აზრის გამოთქმა და შინაარსის
გადმოცემა. ისწავლოს 2-3 სტროფი ზეპირად, შეუძლია ამოიცნოს ტექსტში მეტყველების ნაწილები, ხმამაღლა უკითხავს ნაწერს თანაკლასელს.
|
01/04/13-15/06/13
|
მიზნის
შესაბამისი აქტივობები
|
მასალა
|
სად
სრულდება აქტივობა (კლასი, რესურს ოთახი)
|
მასალის
მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი (მშობელი, პედაგოგი, სკოლის ფსიქოლოგი და სხვა)
|
აქტივობის
განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
|
|
1
|
მოსწავლეს მომზადებული მოაქვს სახლიდან ტექსტი და
მასწავლებელი უსვამს კითხვებს, აძლევს რამდენიმე მონაკვეთს გადასაწერად, აძლევს შეცდომით
დაწერილ სიტყვებს გასასწორებლად.
|
წიგნი
|
კლასი
|
პედაგოგი/ფსიქოლოგი
|
მასწავლებელი/ფსიქოლოგი
|
2
|
წინასწარ გამზადებულ კითხვებს აძლევს მასწავლებელი
მოსწავლეს და იგი სცემს პასუხს წერილობით.
|
რვეული, კალამი
|
სახლი
|
მასწავლებელი/მშობელი
|
მასწავლებელი/ფსიქოლოგი
|
3
|
აძლევს დავალებას, წაიკითხოს ჟურნალიდან ან გაზეთიდან
მასალა და მოკლედ გადმოსცეს
|
ჟურნალი/გაზეთი
|
სახლი
|
მშობელი
|
მშობელი
|
4
|
მასწავლებელი ეკითხება, თუ რა გადაცემას უყურა ტელევიზორში
და დააფიქსიროს საკუთარი მოსაზრება
|
სატელევიზიო გადაცემები
|
სახლი
|
მშობელი/ფსიქოლოგი
|
მშობელი/ფსიქოლოგი
|
სსსმ ბავშვებთან მუშაობის სფეროში მასწავლებელს განსაკუთრებული როლი ეკისრება. ამ კუთხით მუშაობა მასწავლებლისგან მოითხოვს:
- მოსწავლის საგანმანათლებლო საჭიროებების სათანადოდ შეფასების უნარს;
- უნარს, რომ მოსწავლის განსაკუთრებული და განსხვავებული საგანმანათლებლო საჭიროებები ყოველთვის გაითვალისწინოს და დააკმაყოფილოს.
- უნარს, რომ მოსწავლეს მისი შეზღუდული შესაძლებლობების მიუხედავად საგანმანათლებლო შედეგის, მაღალი აკადემიური მოსწრებისა თუ სხვა კონკრეტული წარმატების მოლოდინი შეუქმნას.
- უნარს, რომ იზრუნოს მოსწავლის ყოველდღიურ აკადემიურ წინსვლაზე.
- შეძლოს სსსმ მოსწავლეების მიმართ საზოგადოების დამოკიდებულების შეცვლა.
No comments:
Post a Comment